Der er købt påskepakke

Jeg er jo med i “Operations Påskeglad” – fordi det er SÅ dejligt at få en pakke :o)

Og jeg glæder mig bare SÅ meget til min pakke kommer, for gaver det bliver man nok aldrig for gammel til, vel?

Men jeg er også hvert år i tvivl om det jeg selv køber er nok, og i orden. På trods af at jeg faktisk ofte køber ekstra af det samme til mig selv.

Men hjemme på mit spisebord ligger der nu en pakke i rosa silkepapir, der sammen med …..noget andet ….. skal sendes til en absolut ukendt kvinde i København.

Så nu er det bare om at få fat i en boblekuvert og et frimærke, og få gaven sendt i løbet af næste uge. Den skal jo ike ankomme MEGET før påske, vel?

paaskeglad2009stor

Skriv et svar

