Solen skinner :)

…og jeg nyder det!

Men jeg måtte lige et smut ind i huset i morges, da jeg skulle køre, for at finde solbrillerne frem.

Men at være så heldig at jeg KUNNE tage solbrillerne på – det er da lykken, ikke?

Og jeg så de første viber her til morgen, så nu er det forår.

Tak sol!! 🙂 ……………og velkommen tilbage

sol

2 kommentarer (+add yours?)

  1. Anja
    Mar 21, 2009 @ 23:36:50

    Ja.. det er rigtig dejligt! Og vinterjakken er for varm – og tillykke med nyt job – uhhh der er alt for meget vand i den å, vi må se at få mødtes og snakket. Er jo tilgængelig i ulige uger ;))

    Knus, Anja

    Svar

    • helleq
      Mar 24, 2009 @ 08:33:17

      Ja, vi må tage os sammen og finde en dag, hvor jeg kommer over. Jeg kan jo satse på noget kursus i ulige uger ;o)
      Og du kender det selv, tiden suser bare afsted – og man undrer sig over, hvad der lige sker……Pludselig er der gået en uge, en måned og et år :o)

      Svar

Skriv et svar

