Tid eller mangel på samme

Tid er der vel aldrig nok af?

Jeg synes jeg oplever, at jeg pludseligt er i tidsnød på grund af livets små forsinkelser.

Lige nu prøver jeg at ignorere at den ældste fylder 18 om fire dage!!!! Og jeg har endnu intet gjort i forbindelse med det. Jo – inviteret dem han ville se, og efter en del skubben på for at få et svar, har vi bestemt menuen.

Og dér er vi så…Intet er handlet, der mangler at blive gjort rent – og han skal vel også have en enkelt “fysisk gave” eller to? Vi har jo en børneopsparing , der efterhånden er oppe i 30.000 kr, som han får, og så betaler vi hans kørekort, så han skal jo ikke have de store gaver oveni……

Hvad gør andre?  Jeg aner det ikke? Vores niece, fik også det samme. Børneopsparingen og kørekortet.

Og så regner jeg med at vi skal financiere en del af den fest som han holder “for de unge” sammen med en god klassekammerat og veninde. Der bliver de omkring 100 mennesker til fest i et forsamlingshus. Formen er ikke sikker endnu – de skal lige have overstået deres tur til Grækenland først ( en uge i Athen er ikke værst, vel?). Men vi snakker om at de inviterer nogle til at komme og spise og resten fra klokken ni. Mad til 40 er nemmere end mad til 100🙂

Men den fest er laaaaaalng ude – ligesom konfirmationen i maj😉 – og vi når nok det hele alligevel

Skriv et svar

