Mors nye lille bil

Jeg har fået ny bil.

Hu-hej gik det fra beslutningen var taget til bilen var min.

Jeg fik et supertilbud jeg ikke kunne sige nej til – dog skulle bilen hentes i København. Men hvad betyder det, når ens husbond rent faktisk er til møde derovre – OG tilfældigvis har taget toget over den dag.

Så kombinationen af ledig bil og ledig mand gjorde, at jeg pr telefon og mail ordnede det rent praktiske, hvorefter jeg sendte ham en sms om at han efter sine møder skulle tage derhen – betale xx kr fra sit dankort – som jeg havde overført penge til, og derefter køre hjem til Fyn i den lille sorte mor-bil.

Hvad er det så jeg har investeret i ?

Efter prøvekørsel af alle de små biler på markedet var jeg faldet for den lille Fiat Panda 1,2 Dynamic. En bil der er støjsvagog  superlet at manøvrere , da den har city-servo, den kører fint de 130 uden spor støj, og så er den faktisk mere rummelig end man lige tror.

Det vil knibe med os alle fem i bilen, men da vi jo har en stationcar ved siden af til familieturene, er dette det perfekte match. Husbond og børnene kører det korte stræk på 15-20 km hver vej i den store bil, og jeg kører mine små 50 km hver vej alene i min lille bil, der kun bruger det halve benzin.

Så det var en glad Helle, der susede hjemmefra i det sorte lyn i morges🙂

Her er den… Sød, ikke?

Mors lille sorte lyn

Mors lille sorte lyn

Skriv et svar

