Gammel-kollega hygge

I går mødtes jeg med en gammel kollega lige efter arbejdstid.

Egentligt skulle vi have været på strøgtur og så ud at spise, men aftalen blev at hun lavede en lækker pastaret, og at vi så mødtes hjemme hos hende i stedet for, så jeg lige kunne hjælpe hende med et par småproblemer, som kun jeg kunne løse  – mange års viden glemmes jo ikke på ½ år 🙂

Så vi mødtes, sladrede og hyggede. Kage og aftensmad. Grin og alvor. Hygge og arbejde. Alt i alt en god sammenblanding.

Og hvor var det mærkeligt atter at logge på systemet, og at være den der bare vidste det hele. Hér på det nye job er jeg jo den nye. Den uvidende og hende der skal spørge… I går aftes var jeg eksperten, og den der kunne flette informationerne sammen til noget brugbart.

Og at kunne være så meget til gavn – det styrker selvtilliden og modet. Jeg kan jo godt en masse – når jeg først kender til systemerne :o)

Så der er håb forude!!!!

Skriv et svar

