Kunstforening

Om en god time vil jeg starte bilen og køre ind på mit arbejde. Jeg har planlagt et enkelt møde på en time, fordi jeg alligevel skulle derind. For der er generalforsamling i vores kunstforening. Og da jeg sidder i bestyrelsen, er der nogle ting der lige skal ordnes inden mødet. Der er altid vin, vand og snacks, og vi skal have printet regnskaber ud osv.

Og så er der kunstværkerne. I år hat vi haft medlemerne inviteret med til at vælge kunsten. En hyggeeftermiddag, hvor vi tildels med de stemmer vi havde på udvalgte malerier/ skulptrurer valgte de ting, der skal udloddes i år.

Og jeg håber da selv at vinde. Enten en af Jens Galschiøts helt fantastiske masker eller et par sorte klovne i blæk eller et farvestrålende maleri af  Szibelle Tvermoes .  

Hyggeligt bliver det i hvert fald.

2 kommentarer (+add yours?)

  1. Evi
    May 20, 2008 @ 12:18:20

    Det er søreme nogle spændende kunstnere, du her fik præsenteret for mig. Jeg synes Sibelles billeder er rigtig dejlige og ville også gerne eje et par stykker fra hendes hånd og Jens Galschiøts skulpturer er også meget fine, men ikke lige passende i mit lille hjem. Hvor er det synd, at han er så hårdt ramt af tyverier. Hans værker burde virkelig have lov at blive nydt af mange.

    Svar

  2. styx
    Oct 25, 2008 @ 11:24:32

    Du er tagged. http://styx.smartlog.dk/quirky–me–never-post149392
    Og så kan du se at komme igang igen🙂

    Svar

Skriv et svar

