Held i uheld?

Jeg tænker om der alligevel er en mening med ting? Som f.eks at køberne trak sig fra handelen af vores hus…For da jeg kom hjem fra seminar, så lå der et brev fra mægleren om at VORES køb af hus var gået i vasken.

Sælger havde besluttet sig for alligevel ikke at sælge sit hus!! Han ville blive boende og trak sit “til salg” tilbage…

*suk* og dog… For havde de åndssvage lavpandede købere ikke trukket sig ( også selvom vi havde lavet en aftale og vi havde skrevet under), så havde vi stået nu – med et solgt hus og intet købt…..

Så måske var det lidt held i uheld alligevel?

Og – jagten er gået ind på et andet, og måske bedre hus. Vi har et i kikkerten, der dog koster en million mere end det andet, men som både er større og meget mere gennemført. Måske var det lige dét hus skæbnen havde i tankerne at vi skulle købe i stedet for? Hvem ved? Måske ringer en interesseret køber i morgen, og kabalen går op?

Hvem ved? Alt er åbent…

4 kommentarer (+add yours?)

  1. Anja
    Apr 04, 2008 @ 09:01:22

    Nå for pokker da.. det var sørme heldigt! At I ikke fik solgt jeres hus – så er der mere ro til at beslutte, om det i kikkerten er bedre. Og jeg kan godt forestille mig, det ikke kan være let. Jeg har jo også mit at slås med pt. Havde da ALDRIG troet, det skulle være så svært. Og at det vedvarende ville være det, selv om man faktisk HAR sagt ja til én🙂 Nå, det hjælper da at skrive tankerne ned. Jeg håber, I snart får DRØMMEhuset – og trøst jer med, det er trods alt ikke så hampre priser som på Sjælland.. endnu😀

    Svar

  2. helleq
    Apr 06, 2008 @ 18:16:52

    Ja, det næste er så, at sælger af den ejendom vi SÅ kiggede på har trukket sit salg tilbage og ikke ønsker at sælge alligevel….Så når man snakker om mange huse til salg, så ved jeg nu ikke helt om tallene passer. Men vi klør på….
    Og dig og nyt job, det lyder så spændende at være SÅ attraktiv!1🙂
    Og hvis det første valg ikke var det du heltønskede, jamen så er du jo ikke stavnsbundet til det, vel?
    Skal vi ses, forresten? Jeg er på kursus den 19-20. maj, og denne gang alene, så hvis du ikke skal andet den 19. om aftenen, må du da gerne booke mig i kalenderen…*S*
    Knusere og mange tanker herfra…

    Svar

  3. Anja
    Apr 17, 2008 @ 08:10:36

    Jeg så slet ikke dit svar før nu – og jeg vil meget gerne ses, så jeg tjekker min kalender hvordan det ser ud for 19-20 maj😀 Kunne være så hyggeligt med lidt tøsefnidder!

    Svar

  4. Anja
    Apr 17, 2008 @ 08:12:22

    Kiggede i kalenderen.. hm.. jeg har jo ungerne den dag.. æv æv.. så duer det vel ikke? Medmindre du da kunne komme hjem til mig, men det ved jeg jo ikke, hvordan passer ind i dine planer?🙂 Kunne være så hyggeligt. Og der er også meeeget at snakke om, uha – og jo det er skam rart at være så attraktiv, men for katten da hvor er det så svært at vælge. Imidlertid er jeg glad for mit valg, da rigtig mange tidligere kollegaer arbejder hos firma 1.. og jeg vil jo egentlig gerne ud i noget helt nyt, når jeg alligevel SKAL ud🙂

    Svar

Skriv et svar

