Facebook og mig

Jeg har en profil på facebook, men nok uden at bruge den mest i verden.

www.facebook.com

Og når jeg snakker med folk omkring mig, er der mange holdninger til Facebook.

Hvad kan man bruge den til ? Jamen man kan jo ikke komme væk igen. Min veninde bruger hele sit liv på Facebook.  Hvorfor skal jeg dog melde til? Fede grupper osv. osv. osv.

Men jeg tror ikke at en lille halv million mennnesker kan tage helt fejl – noget gavn kan man da have af Facebook. Om ikke andet så kan man jo se, hvad dem man kender laver og interesserer sig for. Og et bedre kendskab til sine medborgere, uanset om de er familie, venner eller kollegaer, det er vel ikke at foragte?

Og at de fæleste af mine venner på facebook er kollegaer, tjaeh, det siger nok bare noget om de venner jeg har udenfor arbejdslivet, og deres prioriteter.

I kan finde mig derinde, hvis I søger på min mail : hellequest@hotmail.com

Skriv et svar

