En tur forbi lægen

igår formiddags afslørede at mine “store luftveje og bronkier” er inficerede. Jeg er nu på medicinering, og er sendt hjem til “afslapning i en uge”, hvorefter lægen vil se mig igen, og tage stilling til om jeg derefter kan tage på arbejde!!!!!

SKRIG!!!

Jeg kan allerede nu konstatere, at jeg er meget dårlig til at gå hjemme!! Jo, jeg hoster, jo jeg er træt, men ellers er der da ikke noget galt. Hvad i alverden skal man lave? Smugarbejde? Eller bare lade være?

Jeg har altså ikke samvittighed til den slags!!

Skriv et svar

