Man vil læse

Jeg har i denne uge næsten haft ferie. Kun fire gange er der blevet ringet til mig hjemme, og kun onsdag var jeg nødt til at skippe ferien for at arbejde hele dagen. Men de andre fire dage har været ren ferie. Og det er bare rart!

Jeg fik overtalt den mellemste til at tage til Rønne på besøg hos kæresten torsdag til søndag. Han har længe været mod det, angsten for at strande i Ystad har simpelthen overstyret lysten til at se hende. Men igår pakkede vi så sammen og fulgte ham over til perron 26,  hvorfra Bornholmertoget går. Så  nu er han landet på solskinsøen – og er vist meget glad….

Os piger tog derefter en strøgtur og endte med en omgang mad på Baron von Dy ( jeg vidste at datteren ville elske det), hvorefter vi smuttede hen på Nørreport station og tog toget hjem. En dejlig feriedag.

Og i dag står den på ren afslapning og hjemmehygge. Jeg vil læse en eller to af de bøger, der ligger og venter. Og jeg glæder mig til at glide ned i sofaen og suse ind i et andet univers. Bare hygge med læsning og ro. Det er tiltrængt!

1 kommentar (+add yours?)

  1. Evi
    Feb 25, 2008 @ 08:36:25

    lyder som en god dagsorden!

    Svar

Skriv et svar

