Jeg – en huler!

Jeg har en tilståelse: Jeg er en huler! En af dem, der ganske ukritisk beslutter sig for at skære osteskiverne mellem de to sider, hvor kanten er.

Hvorfor ved jeg egentligt ikke, men sådan er det bare. Man skærer skorpen af og skærer derefter i samme retning.

MEN nu er det jo lige sådan at jeg er gift med en ANTI-huler – et af de frygtelige mennesker, der får røde knopper af udhulede oste, og som konsekvent overvåger mig ( med hjælp fra de to ANTI-hulende sønner ;o) 9 mor..NU HULER DU IGEN!!! Vend osten!

Men i disse dage er faren til meget vigtige forretningemøder i Kbh, ældste er på sin første voksenskitur med drengene, og mellemste er på Bornholm på kærestebesøg – så jeg er alene med datteren, der nok også bare skærer af osten.

Så i disse dage er den lille djævel faret op i mig- og jeg huler og huler velvidende at det fædrende ophav, når han kommer hjem skal sidde i et par dage med tynde striber ost i sit patetiske forsøg på at udjævne ostens overflade igen….

He he he…..og jeg er da bare ligeglad!!!

1 kommentar (+add yours?)

  1. Evi
    Feb 25, 2008 @ 08:34:21

    Åhh Helle for pokker, den var en griner!

    Jeg var også engang en huler, men det fik min mand lavet om på, da han fik lært mig at bruge en kniv istedet for min gode gamle ostehøvl.
    Jeg kan godt forstå du hygger dig med at hule, når du er sluppet for overvågerne. Hihi !

    Svar

Skriv et svar

