Godt nytår!

 En måned gik, hvor blev den dog af?

Jeg var en af de få, der hverken lagde sig med roskildesyge eller influenza i december ( tak influenzavaccine!)….

Og alligevel var der ikke tid til blog eller andet afslappende. Men sådan er december bare!

Og at holde fri og tage på kursus, og derved misse 6 arbejdsdage, ja det svider i den anden ende, for der er jo ingen til at tage over, så da jeg gik på juleferie, var jeg næææææsten ved at være med med hensyn til opgaver.

Og at jeg så tilmed tog fri i går og i dag er ikke det smarteste, rent jobmæssigt, men det er rart. For de to yngste startede i skole i morges, og det var rart at kunne smøre deres madpakker og hjælpe dem afsted i ro og mag uden at jeg selv skulle i bad osv. inden afgang. Faderen tog sønnen med til Svendborg og jeg kørte datteren.

Hjemme igen blev der tændt op i brændeovnen- varmen fra den er rarere end den fra radiatorer/varmepumpe, og hunden blev luftet en tur. En kølig fornøjelse, men tanken om brændeovnens varme hjalp til da vi stred os mod vinden…..

Og NU er der dømt sofa og dyne. En sjælden luksus, som jeg vil tillade mig at nyde, denne sidste feriedag, inden jeg jobmæssigt tager hul på 2008, året, der bringer????

Godt nytår derude.

2 kommentarer (+add yours?)

  1. styx
    Jan 03, 2008 @ 20:17:04

    Velkommen igen
    og i lige måde med året.

    Svar

  2. Evi
    Jan 09, 2008 @ 10:29:52

    Kære Helle
    Godt Nytår!
    Jeg synes også julemåneden gik hurtigt, og vi slap heldigvis også næsten uden sygdom, kun sønnike var dårlig nogle dage, men heldigvis frisk igen inden juleaften og alt forløb planmæssigt og hyggeligt. Nu er al julepynten pakket ned. Det var ellers så hyggeligt med juletræets smukke kugler, som glimtede i lyskransens skær. Nu venter vi bare på lidt sne til at oplyse denne mørke januar-måned.

    Kærlig hilsen Evi

    Svar

Skriv et svar

