Overvældet

Jeg FIK den!!! Den store ordre. Lige for næsen af…… de andre ;o)

Og jeg fik ikke bare dén trukket i land, men også to meget store andre ordrer.  Faktisk betyder de  tre kæmpeordrer at jeg alene har øget ordrebeholdningen i firmaet med 30%, hvis vi tager fra sidste måned.

Ydermere har vores sælgere været travle, så vi har i fællesskab sprængt alle rammerne for budgetterne.

Om det er en rar følelse? JA! Om jeg er glad og stolt over det? JA!

Og det er firmaets ledelse også. De sponsorerede lagkage til alle 140 ansatte for at fejre det. Lækkert at man gider påskønne indsatser af de store på en sådan måde, ikke?

3 kommentarer (+add yours?)

  1. styx
    nov 30, 2007 @ 07:47:35

    Tillykke !
    Flot gået 😀

    Svar

  2. Evi
    nov 30, 2007 @ 11:04:28

    Wauw!
    Stort tillykke også fra mig. Det har du gjort godt og jeg er glad på dine vegne.

    Svar

  3. helleq
    dec 04, 2007 @ 09:28:42

    Jeg takker!!

    Og jeg er meget stolt. At få sit første store projekt af den type i hus- det er faktisk lidt af en bedrift. 🙂

    Svar

Skriv et svar

