Og NU er der ferie!!

Jeg holder fri i morgen og hele næste uge. Det vil sige at de to af dagene skal jeg på kursus, men bortset fra det, så står den ikke i arbejdets tegn.

Og jeg trænger til ro og fordybelse i de nære ting, kan jeg mærke.

Mit liv roterer meget omkring job, muligheder for karrierre, skal/skal-ikke valg. Skal jeg læse en master, eller skal jeg fintrimme mod anden sti i livet? Vil jeg være chef? Vil firmaet have mig som chef? Skal jeg nøjes med det jeg er god til, eller skal jeg stile efter andet? Jeg ved det ikke, og forventer ikke afklaring før end engang i foråret.

Men lige nu og de næste dage skal det bare stå på familie, hygge, teater, julefrokoster( i både eget og husbonds firma), og så på excel2007-avanceret-kursus. Og får jeg bagt lidt og kigget på konfekt, så er det også godt.

2 kommentarer (+add yours?)

  1. Evi
    Nov 30, 2007 @ 11:10:11

    jamen så må du da rigtig nyde din ferie. Det lyder spændende med alle de fremtidplaner, men julenisseriet bliver vel ikke helt glemt i sejrsrusen og alle fremtidsdrømmene?
    Jeg håber du får en rigtig hyggelig julemåned.

    Kærlig hilsen Evi

    Svar

  2. helleq
    Dec 04, 2007 @ 09:07:20

    Nej, lige i disse dage er der netop tid til nisseriet herhjemme, så det nyder jeg.
    Og i lige måde med hensyn til julemåneden – det er nu en skøn måned.

    Svar

Skriv et svar

