I morgen

Lukkes vores servere ned på arbejdet klokken tolv, og en helt ny citrix samt office 2007 installeres.

Jeg har allerede en 2007-version på min lokale bruger, så for mig er det ikke en ny hverdag, men jeg forventer nok at min telefon vil ringe en del gange på mandag, når kollegaer panikker og ikke kan finde dette eller hint i den nye word eller excel….

Ikke at jeg er firmaets deciderede superbruger i officepakken, men jeg er den man henviser til, som én der ved lidt om det hele… Og hvad de så mener med dét, lader jeg stå lidt.

Skriv et svar

