Der blev stemt

Og jeg vadedelige ind, afleverede mit kort – jeg er vælger nr 46 i mit distrikt…..fik listen, gik ind i boksen og satte mit kryds, foldede sedlen sammen og ud af boksen igen. Værs go’ sagde jeg til Bent min gamle nabo, der er valgforordnet, og hav en god aften. Og tre minutter efter jeg havde parkeret bilen, havde jeg gjort min borgerpligt…..

Og så hjem til stegt flæsk og persillesovs- det er jo sjældent at vi får det, og når det nu var valg…

Det blev nydt, ikke til valgpladder, men til den sidste Bourne-film. Dén var god!!

Og det kan man ikke lige sige om resultatet af valget, synes jeg.

Skriv et svar

