Sommerfuglene i maven…

…rører så småt på sig.

Det er sidste forhandlingsrunde i morgen, og nu er der kun to tilbage. Så jeg håber og håber – og tror lidt på, at vi vinder. Tænk sig, hvis…. Så er det den største ordre vi endnu har halet hjem. Og det er MIG, bare mig, der har gjort arbejdet.

Jeg ville blive så glad og også stolt, hvis det går.  Så kryds fingrene for mig, eller send en venlig tanke….

Nu vil jeg prøve at sove, så jeg kan være frisk i morgen.

1 kommentar (+add yours?)

  1. Evi
    Nov 12, 2007 @ 09:49:59

    Spændende!
    Jeg lover at krydse.

    Svar

Skriv et svar

