Boksning..

.. er ikke noget jeg gider se, medmindre det er de helt store kampe. Og jeg gider ikke atbetale 500,- for at se en kamp.

Så jeg søgte på nettet og glædede mig over min hastighed, der gjprde det muligt at se Kesslerkampen streamet fra en engelsk tv-station..

Og selvom det ikke var den vinder jeg havde håbet på, så var det alligevel en god oplevelse at se en rigtig herrekamp. Ærgerligt at Mikkel Kessler tabte, men han var oppe mod sin første overmand – og så er det jo bare videre derfra. Besejret i én kamp er jo ikke slået for altid!

Og jeg fortrød bestemt ikke at jeg kom sent i seng.

Skriv et svar

