Alene

Lige nu er jeg alene….

Husbond er rejst til Venezuela, hvor han skal arbejde i en uges tid. Lige nu er han mellemlandet i London, hvor han skal se boksekamp- heldige ham.

De to yngste er på spejdertur til i morgen eftermiddag, hvor de skal hentes, og den ældste kørte jeg til fest i Svendborg ved ottetiden- og har endnu ikke fået status på, om han skal hentes i nat eller om han overnatter.

Så lige nu er jeg helt alene, bortset altså fra hunden derligger og daser ved mine fødder.

Og nyder jeg det?? JA!!

Jeg arbejder lidt, læser lidt, nusser med hunden, og elsker stilheden, der bare er så beroligende,så fredfyldt og så givende. At kunne få lidt ensomhed i en ellers stresset hverdag er faktisk en form for luksus. Ingen musik og ingen snak og drønen rundt. Kun mig, der ikke gider tale med hunden. Kattene er ude, heldigvis, for de har tendenser til at miaue.. 😉

Og at samle energi er nødvendigt, jeg er jo “enlig mor” i hele næste uge, og det er et puslespil, som kræver en del organisationstalent at få alles aftaler tilpasset.

Men det går nok – det plejer det jo. Eneste mulige brist er på onsdag hvor jeg skal til forhandlinger i København, og skal være der 8.30. Dvs. børnene skal selv sørge for at komme til bus og i skole, men de klarer det nok også. De er jo store nu 🙂

Skriv et svar

