Sorterede sokker..

…mens tv’et kværnede i baggrunden.

Og da fem mennesker bruger en del sokker, var det et længerevarende projekt. I den halve time var Karen Jespersen på….og som husbond sagde “hende kunne jeg ikke holde ud at høre på længere tid af gangen med den stemme”… og jeg kunne kun give ham ret. Det var som lyden af metal, som lyden af negle på en tavle og som lyden af skumplast, der gnides mod skumplast… 😦

Og budskabet “de kan da bare få sig et arbejde”, hvis de ikke kan klare sig med bistandshjælp ?! Tjaaeh…sagt af en der er eller burde være socialminister, er ikke specielt betryggende, synes jeg!

Og at beskylde socialdemokraterne for uligheden i landet – fordi de i halvfemserne “tillod de mange at komme hertil” – synes jeg er toppen af bunden—— for hvem var det lige der førte ordet for socialdemokraterne da? Selvsamme Skærebrænderstemme-Karen-Jespersen.

Og hvad kan man så lære af det?  At man har et standpunkt til man får et andet- eller at politikere generelt er utroværdige, og egentligt bare vil selvpromoveres?? Tjaaeh, jeg ved i hvert fald, hvor jeg ikke sætter mit kryds – for jeg har ikke jernmangel.

Skriv et svar

