Hu hej

.. hvor det går, eller rettere tiden går.

Messen var velbesøgt og evalueringen er overstået – men jeg tror at næste år siger jeg fra… Det er sjovt, men ikke mit “kerneområde”, der er i søgelyset de dage.

Og så var der jo så lige en forhandling i København der skulle overståes – eller nok nærmere – påbegyndes. Mit udbud var jo nået første forhandlingsrunde, og vi var så ovre i den store by og tegne og fortælle yderligere i onsdags. Og det gik fint, vil jeg mene.

Vi har ihvert fald fået fine tilbagemeldinger, og skal kun finjustere ganske lidt inden vi skal byde igen i 2. runde i næste uge….det er lidt af en sej proces. Og går det som håbet og ønsket, så er jeg til forhandling igen om små to uger.

Desværre lige en af de dage, hvor der ellers var kursus i excel, så nu er der en ekstra tur til Kbh i december også. Og der skal jeg følges med en kvindelig kollega, der allerede har sagt : Juletivoli!!

Ydermere er husbond i Venezuela hele uge 45, så jeg slipper for hovedbrud med hensyn til, om børnene kan klare sig selv i to dage. For nu skal jeg jo ikke også afsted samtidigt. Jo den ene dag, men der er jeg jo hjemme igen inden aften.

Så pludseligt går tingene op alligevel.    Og får vi ordren, så er armene oppe her hos Helleq!!!! For den er min hidtil største solo-opgave. Og ikke bare de “sædvanlige” millioner…her er beløbet over tid faktisk en milliard…sådan tusind millioner…en million tusinde…eller 1.000.000.000 kr… et stort tal, ikke?

Skriv et svar

