Nu er det nu

Mellemste er sendt afsted på spejdertur til Egemosen, og nu er der kun to børn hjemme den næste uge.  Mellemste glædede sig vildt og voldsomt, og glemte helt at sige farvel. Han skulle mødes med venner han fik for to et halvt  år siden til hans første påsketur- der i øvrigt altid går til Egemosen. Så det var en kombineret glæde over gensyn samt spændingen ved de nye han ville møde, der fyldte hans sind.

Storebror er taget hen til en gammel klassekammerat, der er hjemme fra efterskolen i efterårsferien, for at sige hej og møde hendes nye kæreste. Det er rart at se, at han faktisk bibeholder de gamle venner på trods af skiftet til gynmasiet.

Vi andre tre har gået en god lang tur gennem skoven – set den gamle eg, og trasket af stier, der var sumpede og let tilgroede. Jeg havde heldigvis bare tæer i mine gloks, så både sko og tæer blev slæbt gennem mudder uden frygt 😉

Og da jeg så kom hjem blev de vasket, og så er det jo overstået…

 Og nu vil jeg overtale manden i huset til at give mig en halv times livgivende massage på min ømme ryg, så jeg kan komme helt af med min hovedpine og få arbejdet lidt bagefter.

Og ellers står aftenen i tv-ets tegn. Jeg ser nødigt serier, men Forbrydelsen er en af de få undtagelser. Så timen mellem otte og ni er fredet i dag.

Skriv et svar

