Ferie….eller…sådan cirka

Jaaaeh, jeg har jo ferie nu. Sådan rent officielt har jeg det ihvertfald. Går man ind i min kalender står der overordnet ferie i uge 42.

Virkeligheden er bare en anden. Jeg vil ikke sige desværre- for jeg ved jo at det er nødvendigt. Et stort udbud, som jeg står for – og som jeg er røget igennem prækvalifikationen med- har endelig buddag på torsdag. Og sidste informationer kommer mandag. Så på trods af at der står ferie i kalenderen, står der også møder mv. på den hele mandagen, hvor jeg befinder mig på kontoret og færdiggører budmaterialet så meget som muligt. Torsdag morgen vender jeg så inde på kontoret, checker om alt er OK og SÅ tager jeg bilen til København og afleverer materielet! Og når det er afleveret, er vi så inkognito i Staden. Vi har nemlig først en aftale fredag.

At jeg så har knoklet som en hest/ ed- eller andet her i sidste uge er pludseligt ikke så hårdt- for jeg FÅR jo nogle dages fri.

Og det er da ikke værst!

At jeg så skal på arbejde igen på søndag- fordi der er en stor messe i Odense, det er ligesom lidt på fortrængningsstadiet 🙂

Skriv et svar

