Uregelmæssighed

…er det jeg lige for tiden oplever.

Nye arbejdsopgaver er kommet til, og ind fra sidelinien er der også kommet nye projekter til.

Spændende projekter, men også tidskrævende, da de nye arbejdsopgaver alene fylder op imod 8-10 fulde arbejdsdage pr måned …OVENI det jeg har nu. Så alt i alt gør det at jeg har meget travlt, og at jeg også er nødt til at uddelegere egne opgaver.

Problemet er lidt dét, at jeg er ene “mand” i hele vores del af selskabet, der jo er et handelsfirma, som for det første har en teknisk uddannelse, og som for det andet er it-uddannet. Så selvom det burde være marketingschefen, der stod for alt med vores hjemmeside, så er virkeligheden, at jeg skal på banen, når det drejer sig om ændringer, der bagved påvirker vores system. Fordi jeg er den eneste der kan koble det tekniske og det merkantile.

Ydermere er jeg på banen i et datavaskeprojekt, hvor forholdene er de samme- jeg er den, der rent teknisk ved noget om systemet, og om hvad datavasken rent eksakt skal gøre. Så der er jeg også kommet flyvende ind fra siden. Og endda med minuts varsel. Blev kaldt ind til vicedirektøren, der sagde at jeg skulle med til møderne om datavasken, da han ville føle sig mere tryg ved at jeg var med. En kæmpe kompliment på den ene side, men også en del timers ekstraarbejde med møder, udtræk og kontrol. Og jeg har bare ikke de timer, med mindre jeg skærer andre opgaver væk!! Det er – for én som mig- svært at erkende, men jeg VED også at arbejdsdøgnet IKKE bør have 18 timer!!!!!

Så derfor er jeg ved at gennemgå mine opgaver, for at skubbe nogle af dem over på andre.

Og så er uregelmæssigheden her på bloggen nok mindre, for lige nu er der bare ikke overskud til andet end at eksistere.

Skriv et svar

