Lagt ned!

 jeg troede der kom overskudstid, men i stedet for fik jeg nye arbejdsopgaver pålagt, og oveni kom husbond hjem sidste uge og informerede om at han tog til messe i Herning hele denne uge …*suk*

For i ugen var der et forældremøde og  en aften, hvor jeg skulle til noget windows2007-arrangement. Foruden at jeg skulle passe mit arbejde – og lige i den uge var der ekstramøder mv. som jeg vidste ville føre til overtid…

Oveni skulle jeg sørge for at få drengene til Svendborg, datteren i skole og selv komme til og fra Odense!

Det var så i praksis at stå op kvart i seks. Vække drenge og på skift tvinge den ene af dem op med det samme, så han kunne gå på badeværelset mens jeg tændte ovnen, satte kaffe over og luftede hunden. Næste barn på badeværelset mens jeg dækkede bord, og efter morgenmad og taskepakning starte bilen ti i syv og køre drengene til rutebilen. Hjem igen og vække lillesøster, og mens hun så småt får taget sig sammen til at finde tøj mv. er der lige tid til et hurtigt bad.

Lidt over halv otte er madpakkerne smurt, datterens taske pakket, og så har vi sammen strøget ud af døren, hende cyklende afsted mod skolen og moderen i modsat retning i bil til Odense.

Og så har det været arbejde – med i snit en time til halvanden oveni, inden jeg har kunnet komme ud at handle, og hjem. Kun mandag aften var der ikke nogle der skulle hentes.  De andre aftener har været fuldstændigt bookede, og onsdag sov alle børnene faktisk da jerg omsider nåede hjem klokken halv tolv.

Så da jeg tog hjem fredag, halvanden time efter fyraften – fordi jeg havde noget der bare SKULLE være færdigt da – lovede jeg også mig selv at jeg IKKE ville tænke på opgaver der venter, og det bliver holdt!

 For i ugens løb fik jeg en dum hoste, ondt i halsen og bare lidt feber, så det har været dobbelt hårdt, så weekenden står på rekreation, familie og nærvær.

Because i’m worth it

Skriv et svar

