Otte om mig.

Jeg er blevet tagget af Styx , som beder mig om at komme med otte om mig. Det er faktisk lidt svært, synes jeg, men her er der da noget- med tal :

1. Jeg er født onsdag den 20. juni klokken ti minutter i to om natten på sygehuset i Odense ( dengang Sct Albani). Den næste i familien, der blev født var min kusine, der er født den 20. juni kl ti minutter i to om natten på Sct. Albani, to år senere. Vores mødre var søstre……

2. Jeg har to nevøer. De er begge født klokken ni om aftenen den 2. december, dog med et års forskydning.

3. Min ældste søn er født den 20. marts ( hvilket var en onsdag, som mig- og den 20. som mig). Endvidere er det præcist 9 måneder forskudt fra min fødselsdag.

4. Jeg kunne have haft en storebror til den ældste, men ham fødte jeg for tidligt – den 20. marts.

5. Vores mellemste dreng er født den 28. februar – 9 måneder efter faderens fødselsdag.

6. Vores datter er født den 24. januar, og nej, jeg aner ikke hvem der har fødselsdag den 24. april 😉

7. Jeg er et år ældre end min mand, men det er ikke noget vi går så højt op i….. Min fars kæreste er fire år ældre end ham, min brors on/off-kæreste er tre år ældre end ham, mellemste har også en et år ældre kæreste. Så det ligger vist til familien. 🙂

8. Jeg har en sær svaghed for tal. Jeg husker datoer, telefonnumre, kundenumre, kontonumre, cpr-numre og koder efter at have set dem en enkelt gang eller to. Til gengæld har jeg ikke den store stedsans. Jeg har præsteret at skulle køre fra Herning til Odense en aften, og da jeg fik solen i øjnene- og da der stod Varde på byskiltet- da VIDSTE jeg bare, at der var noget galt!!

Det var vel det?

Jeg tror jeg er den sidste af alle med de otte, så jeg tagger ikke nogle, en hvis der er en enkelt glemt, så er du velkommen!! 

Skriv et svar

