Ro på

Man kan godt mærke at ferien er sat ind.

På vej ind på arbejde var der næsten ingen biler, og herinde er der også meget meget mere stille, da vi nok kun er halvdelen på arbejde i denne og næste uge.

Jeg selv venter med at holde til uge 31 og 32, hvor jeg jo skal på festival den første uge, og ?? i den anden uge. Jeg tager nok også fri den 14. august, hvor børnene starter i deres respektive skoler igen.

Og i år er der jo to nye verdener. Gymnasiet og ny skole. Så det er første skoledag i mere end én forstand.

Her på pinden nyder jeg at der for en gangs skyld er ro på. Ikke at der ikke er noget at lave, for jeg har MASSER at lave, men at jeg- selvom jeg er fungerende chef for to afdelinger- faktisk har færre forstyrrelser i løbet af dagen end ellers.

Lækkert!

Nyder du også roen på dit job i ferietiden?

3 kommentarer (+add yours?)

  1. styx
    Jul 12, 2007 @ 06:39:43

    Yeah. Plads til at parkere, og få mennesker på jobbet. Det burde give mulighed for lidt opryning. Håber jeg da. Foreløbigt synes jeg nu bare det har givet flere ‘hastere’ som ingen andre kan tage (fordi de har fri!).
    Men generelt fedt at der ikke er myldretid

    Svar

  2. helleq
    Jul 13, 2007 @ 14:49:30

    Jeps…myldretiden er afskaffet midlertidigt. Jeg sparer næsten 10 minutter i forhold til hverdage 🙂

    Svar

  3. styx
    Jul 15, 2007 @ 11:09:54

    Jeg sparer mere. i stedet for 45-50 minutter er jeg nede knapt 25 minutter.

    Svar

Skriv et svar

