Et godt døgn.

Det har været et godt døgn, det sidste. Ikke det faktum at husbond er væk, men…..

Mellemste barn er efter laaaang og vedholdende ringen til ønskeskolen, for at høre om plads, kommet ind på den skole han så brændende har ønsket sig at gå på. Han starter efter ferien i 8A på Byskolen , der er en folkeskole med et GODT ry! I en klasse med kun 18 elever, hvilket er en drøm, i forhold til de 24-26 de altid har været i hans gamle klasse, der jo alligevel splittes op nu.

Og han kender en del, der går på skolen, via både spejder og judo, så det bliver ikke en masse ukendte unge mennesker han skal møde.

Ældste har fået de oficielle papirer fra gymnasiet, hvor han dog kun kender en enkelt klassekamerat perifert. Men så har han jo chancen for at møde 26 nye og interessante mennesker! Og så kan ham og lillebror i øvrigt følges hjem i rutebilen efter skole….

Lillesøster nyder bare de to sovende veninder, så der er hvisken og fnisen i krogene hele tiden 🙂

Og mig? Tjoeeeh….. jeg havde arbejdet med et udbud, der blev afgjort i dag…Og jeg fik ordren! Fortjeneste: 6 cifre, så jeg er heller ikke ked af det – og dog, gid jeg havde en bonusordning 😉

Skriv et svar

