Atter en gang blæser forandringens vinde.

På mit arbejde sker der altså en masse!!!

Direktøren for min del af firmaet har “sagt op” i “gensidig forståelse”  som det jo så fint hedder 😦  og ryddet sit skrivebord og har forladt firmaet samme dag. Det skete i sidste uge- og sært nok fortsætter livet jo bare. Bekymringen går mere på hvem  der kommer og hvornår afløsningen efter yndlingskollegaen kommer… Det er jo rent praktisk og påvirker os alle i meget højere grad end en direktør der alligevel aldrig var der ….

Mig påvirker det både lidt og meget jobmæssigt, da det indtil en anden læsning findes, er MIN chef, der er tilbage som direktør for handelsfirmaet ( en post han afgav, da vi strukrurerede om- for at blive min chef, og for at give plads til en yngre…..). Så nu er han tilbage i folden igen, og eftersom han har “direktørtravlt”, har jeg selvfølgeligt også mere travlt. Så på den måde påvirker det. Rapporteringer som jeg lavede til direktøren cc ham går nu bare til ham, så det mærker jeg ikke.

Det eneste jeg lader en lille smule være med at tænke på, er at jeg jo er stand in, når chefen er på ferie, og det er han fra om to uger – så en lille smule groteskt er det, at jeg i den periode er direktør-stand-in, på trods af at jeg er “level-3-medarbejder”. Men det må man vel bare tage i stiv arm? 😉

Skriv et svar

