Og jeg som troede..

… at når jeg nu var græsenke, så ville jeg gå tidligt i seng!

Men det sker bare aldrig, for der er ALTID lige 117 ting, der skal ordnes inden jeg skal i seng. Bare at få ryddet op efter aftensmaden, og at nå at komme ud med skaraldespanden osv. tager tid, og jeg kan godt mærke at der er to hænder mindre til at hjælpe med det praktiske….

For hunden skal jo stadig luftes, hønsene fordres og kattene lukkes ind og ud. Og alt tager tid.

Så det er stadig over midnat, når jeg finder dynen, og vælter omkuld i komatiøs søvn.

Og jeg fatter bare ikke hvordan alle andre når alt OG alligevel kommer i seng i “ordentlig tid”.

Skriv et svar

