Vennerne

fra Ringe kiggede lige forbi, for at hente dæk , der skal skiftes, på min bil samt deres trailer. Ydermere var der to autostole, som vi havde pillet ud af deres bil, da vi i forbindelse med syn af min go’e Lancia, havde byttet bil.  Vennen er nemlig gammel mekaniker, og for dem er det let at få biler til syn. Ikke at jeg tror at der snydes, men de kan bare komme, når de har tid, og deres biler bliver synet. Og min elskede bil gik gennem uden en eneste anmærkning.

Og dog, for der var jo lige det med dækkene, der var slidte, så lige nu kører jeg rundt med dækkene fra vennernes Alfa Romeo, der passer i størrelsen til MIN Lancia Thema.

Men nu hentede han dækkene, så jeg kan få fire nye gode dæk på og mine egne trådfælge ( der jo ser liiidt lækre ud).

Det blev samtidigt til hyggesnak og lovning på noget lam fra fryseren en dag, hvor vi alle fire kunne. Jeg tror at jeg vil finde en god måde at grille lam på, og med nye kartofler er lam noget af det lækreste man kan få…..og mynten har jeg jo i haven, så noget gele kunne det måske også blive til?

Så vi MÅ rydde en dag i kalenderen til dem, for at huske på sine venner og pleje dem, er noget man bare MÅ finde tiden til!! Ikke sandt?

Skriv et svar

