Lidt trist

bliver man vel altid, når man skal være alene i nogle dage.

Om alt for få timer tager han afsted, og efterlader mig med hus, børn, dyr, job osv….

Men jeg har jo prøvet det før, masser af gange, og jeg ved at vi finder vores egen rytme, når vi bare er mor og børn, i stedet for far , mor og børn.

Jeg ved, at jeg skal lidt tidligere op for at nå det hele, men jeg ved også at børnene er flinkere til at hjælpe til med det hele, så på den måde går det lige op. Og så kommer jeg også tit tidligere i seng – dvs. FØR midnat, når jeg er alene med børnene- for hvem skal jeg holde voksentid med?

Og vi er heldige, for storebror er lige blevet færdig med sine eksamener, og skal derfor ikke afsted på mærkelige tider. De to “små” skal også bare i skole – og der er i den kommende uge INGEN forældremøder af nogen art…..

Så det kommer nok til at gå.

Skriv et svar

