Aage …

…blev besøgt i går.

Vi delte os i to, husbond tog med datteren og to af hendes veninder, der havde overnattet, til Svendborg, og imens tog jeg drengene med til Aage, hvor den søde konfirmand jo havde et gavekort til, der skulle brændes af. For en sikkerheds skyld, og fordi der nok også var noget andet der skulle købes, tog vi 3000,- ekstra med. Selve drømmeguitaren fik han for lidt over fem, og så blev der også købt en fed forstærker, med valgfri watt (80, 40 eller 25). Og en guitarrem. Og så var der kun 200,- tilbage af de otte tusind. Men han var glad den lille, og selv jeg glade amatør kan høre, at det lyder meget bedre end det gamle 😉

Storebror fik en aftale i hus med sin mor om et prof. lydkort, hvor vi aftalte at dele beløbet. Så nu er han NØDT til at finde sig et arbejde for at betale mig for ½ lydkort.

Så det var to yderst tilfredse drenge jeg havde med mig hjem – selv efter at jeg havde slæbt dem med mig gennem Bilka bagefter.

Skriv et svar

