Hjemmearbejde

er nu en smart opfindelse.

Især efter at vi på arbejdet har fået en citrixversion med printer. Dvs., nu hvor jeg sidder hjemme, bruger jeg bare min egen printer, og uden at skulle have noget besvær, for den er bare automatisk fundet og tilføjet! Fikst, ikke?

Så jeg sidder her hjemme og arbejder. Min fod er stadig øm og hævet, så de 90 km der ellers skulle have været kørt i bil, vil jeg gerne undvære. Og her kan jeg lidt bedre gå i klip-klappere og sidde med foden oppe, end på direktionsgangen….Hvor alle, der skal ind til direktøren kommer forbi hvor jeg sidder.

Og det er jo en fordel for begge parter. JEG kan arbejde og være hjemme uden dårlig samvittighed, og mit firma får alligevel løst deres opgaver til tiden, selvom jeg er hjemme. Så det er da en win-win-situation for alle, ikke?

Alternativet i “gamle dage” havde været at jeg enten havde kørt ind ….og arbejdet halveffektivt pga. smerter, ELLER at jeg bare havde været sygemeldt.

Skriv et svar

