Dagen før

faldt alt på plads. De sidste ting blev handlet, samtidigt med at ældste blev afleveret i Svendborg til Open Air-koncert – med påbud om ikke at drikke sig ALT for fuld. Ydermere var der også aftale om at han blev kørt hjem af en anden forældre, så det passede fint. En tur på torvet gav oveni de planlagte blomster 3 skønne orkideer med hjem. En lilla/mørkegrøn med store blomster, en lille almindelig phaleanopsis ( standardtypen) og en lysegul med lilla kerne og masser af blomster. Dem kunne jeg ikke stå for- og jeg fik dem billigt. Gæster blev hentet, derblev produceret vaser og bordene blev dækket.

Og det var vist meget heldigt!!!! For jeg havde i den sidste uges tid haft en dum vabel på min storetå, fra et par nye sandaler, der nu havde givet et sår. Jeg havde godt nok tænkt på at det blev ømmere og ømmere, og om fredagen havde det allerede knebet med at komme i et par sko pga. øm tå. Lørdag var det helt galt, og jeg peb lidt hver gang jeg kiggede på et par sko.

Og om aftenen, da vi sad og spiste, og eg sad med min efterhånden ret hævede tå, begyndte jeg at ryste. Og tog en fleecejakke på….. rystede mere…klaprede med tænderne…og frøs bare! Underholdt dog alligevel gæster til midnat, hvor jeg måtte give op og sige at jeg var sløj og gik i seng nu. Tog termometeret med op – for jeg vidste det jo egentligt godt- FEBER!!  Og ganske rigtigt, jeg havde 39,6 i feber, og foden bare dunkede!!

Men det var der altså ikke tid til at tage sig af. …vel? Så det var op et par gange om natten, tage noget smertestillende og noget vand, og så bare håbe på overlevelse næste dag.

Skriv et svar

