Der blev bagt…

ca. 120 stykker kransekagekonfekt, der derefter blev dyppet i  chokolade. De blev bare perfekte!

Og der blev fremtryllet et hav af mine gode “pund-til pund-småkager”. Og jeg BRUGER rent faktisk et pund af nogle af  ingredienserne… 500 gram smør(og det skal være smør), 500 g chokolade og 500 g nødder.  En lidt dyr småkage, der bare smager SÅ lækkert. Jeg fik branket en enkelt pladefuld pga. telefonen, der ringede, men pyt, der er stadig masser af kager.

Så nu er bageriet overstået. Jeg mangler at bage rabarberkage, men den tror jeg at jeg hiver i ovnen søndag morgen, så den er helt frisk.

2 skildpaddeislagkager er der også sørget for.

Datteren fik det manglende tøj i går, så det er også klar, for storebror mente nok at han havde tøj.

Og om lidt kører jeg til Odense og kigger på gave til konfirmanden. Jeg kal ind til Aage og se om ønskeguitaren stadigt er der. Den er pillet af hjemmesiden inden for den sidste uge, men jeg håber… ellers bliver det til et gavekort til ham, fra os forældre.

Hans søskende skal give gi´ham en gammel knallert, der er kørbar, men som skal shines op. Og det har han jo så over 1½ år til, for han må jo først køre på den, når han er 16 😉

m jeg henter servicet ude på mit arbejde i dag, eller på fredag, når vi alligevel er til konfirmation i Odense, ved jeg ikke helt. Det ville være rart med flere til at bære…

Drengene skal slå græs i dag, og alle børnene skal afslutte værelsesrengøringen. Vasketøjskurven blev på forunderlig vis overfyldt, da jeg i går annoncerede “RYD OP!!!!” Så jeg har nok lige fået fire maskinfulde tøj fra værelserne. Men sådan er det vel altid med børn/unge?

Så status her fire dage før dagen, er vel at det går fremad?

Skriv et svar

