Tag en test

Her er der en engelsksproget IQ-test, der viser hvordan dine evner ligger…

At mine ikke er sproglige, det vidste jeg vel egentligt godt, da jeg ikke anede hvad nogle af ordene i testen betød…men det gik nu alligevel nogenlunde. Min test så sådan ud:

Congratulations, Helle!
Your IQ score is
124

This number is based on a scientific formula that compares how many questions you answered correctly on the Classic IQ Test relative to others.

Your Intellectual Type is Visual Mathematician. This means you are gifted at spotting patterns — both in pictures and in numbers. These talents combined with your overall high intelligence make you good at understanding the big picture, which is why people trust your instincts and turn to you for direction — especially in the workplace. And that’s just some of what we know about you from your test results.

Og selvom jeg “bare” fik 124, så tror jeg faktisk at testen ramte ret rigtigt. Det er jo det jeg er god til, og det jeg i mit daglige arbejde bruger..Evnen til at finde “mønstre”, når jeg laver nonsens-kontrol. Evnen til at finde de små fejl, når jeg dukker ned i høstakken, og returnerer med nålen….og evnen til at finde og korrigere fejlene, der gør hverdagens opgaver besværlige. Så jeg er vel nok i mit rette element?

  

 

1 kommentar (+add yours?)

  1. styx
    Apr 30, 2007 @ 14:45:45

    Prøvede den. Ret sjov, men som du skriver en del skarpe engelskkundskaber er nødvendige, hvis man skal have det hele med 😉

    Svar

Skriv et svar

