Hvorfor?

Hvorfor i alverden kan ens liv ikke forløbe stille og roligt, og alle opgaver fordele sig jævnt på jobbet.

 Jeg synes bare, at når der er travlhed på hjemmefronten, plejer det at passe med, at der samtidigt er pukler på arbejdet.

Og lige pt. kan jeg ikke nå mine opgaver med 37 timers arbejde om ugen. Alt er skubbet pga. påske, fejl i modtagne data osv….så jeg har TRAVLT.

Samtidigt er der også drøn på hjemme. Der er masser af forældresamtaler, møder osv, der lige falder sammen, og så er der konfirmationerne…

Vi har både vores egen, og de to fætres, der alle falder i maj, henholdsvis den 4. ( fætteren på min side), den 6. er det jo vores håbefulde søn,  og den 17. er det fætteren på fædrende side.

Men sådan er det vel?

Skriv et svar

