Én af de dage

..hvor tiden bare går hurtigt. De er gode, men også lidt frustrerende,  for hvor meget når man? Ikke det man vil, og dog..

I dag var jeg egentligt booket hele dagen til oplæring af ny medarbejder, og en hel dag, hvor man barte tegner og fortæller, den kan være sej… Men han var heldigvis hurtig, og klokken et kunne jeg sige: “prøv selv!!”

Og det gjorde han så…. og jeg kunne styrte videre rundt med andre opgaver. Og nu er det ved at være fyraften og weekend, og jeg har ikke nået alt, men alligevel nået mere end det jeg troede jeg ville kunne nå, når jeg nu havde ham hele dagen.

Så alt i alt er det vel en plusdag??

Skriv et svar

