Rokade

 Ja, nu sidder jeg på min nye plads, ovre på den anden side af gangen…..

Og hvordan er det så? Tjooooeh… dem, der plejer at surfe forbi mit bord, de kommer jo så bare herover og snakker, så jeg taler stort set med de samme. Og det er jo fint nok 🙂

Jeg sidder i samme lokale som tre andre, men de tre andre sidder i en rundkreds , og jeg sidder lidt for mig selv. Og dybest set har jeg intet med dem at gøre – jo den ene, som jeg har noget web-samarbejde med, men ikke med de andre. Til gengæld sidder jeg nu lige ud for min chef, og det letter jo samtaleniveauet ganske meget.

Så jeg ender nok med at blive MÆGTIGT glad for det, men jeg savner nu lidt den afdeling og de mennesker som jeg har siddet sammen med de sidste par år.

Skriv et svar

