NU

nærmer det sig. Om cirka 5½ time er det påskeferie for mit vedkommende.

Og hvad skal jeg så lave? Jo der er masser af planlagt og så er der resten….

Vi SKAL til frisøren, både mig og alle tre børn, det sker tirsdag!

Jeg SKAL ud og købe konfirmationstøj og 2.dagstøj til mellemste, der skal konfirmeres den 6. maj. Og vi SKAL have lavet indbydelser og sendt dem ud her inden påske.

Drengene SKAL rejse hjemmefra torsdag morgen, på påskelejr med spejderne – og det ser de meget frem til. Så Egemosen vær beredt på de to strenge sønner!!! Det er den ældstes sidste gang, så han tager også afsted med visheden om, at det også er lidt vemodigt at skulle tage afsked med en lejr som han har ELSKET at tage til, og som han har været på alle sine trops-år. Lejren, hvor han har fundet en del gode venner- ganske særlige venskaber, der holder på trods af afstand. Og lejren, hvor han forelskede sig for første gang. En lejr med minder!

Og imens skal vi tre tilbageblevne hygge. Og med hvad? Joooeeee… jeg har kommet til at købe Sacred Underworld, der skal installeres og testes af, så vi kommer nok ikke til at kede os.

Og så er der haven, drivhuset og alt det andet der er afhængigt af vejret. En enkelt påskefrokost er vi også inviteret til. Og allerede i aften er vi inviteret ud til GRILL hos venner. Jeg formoder at der grilles ude og vi spiser indendørs. Og om børnene skal med, vides ikke endnu, det afhænger af feber mv. Men datteren har det heldigvis meget bedre i dag.

Og i morgen står den på DM for husbonds vedkommende. Denne gang er det hold-dm, de skal til. De 6 bedste hold i landet mødes. Tre fra øst og tre fra vest. Mit tip er at de lander på 5. pladsen, da de tre østhold er bragende gode…. men vores drenge tager afsted for at få kæmpet og hygget sig, og ikke for at vinde…. Men de får da held og lykke herfra. Jeg tager ikke med, da der ikke er plads til mig i bilen ( og jeg er da bare ligeglad *HMPF!!!*).

Og så skal vi puste æg. Det glæder jeg mig til at hygge med, sammen med datteren. Jeg har en del håndmalede æg hjeme. Det ældste er fra jeg selv var barn og malede det. Og samlingen vokser stille og roligt. Nogle er børnenes og andre er mine. Jeg elsker roen ved at puste og male med ganske fine pensler….

Og ellers? Biograf, måske ?? Og ??? Vi får se…………

Skriv et svar

