Trætte kvinders hjerner…

…er ikke altid effektive!

Jeg kom til at tænke på en af de værste bommerter jeg har begået en dag, hvor jeg var usammenhængende af træthed.

Vi havde gæster til spisning, og jeg havde handlet lidt forskelligt mad. Blandt andet en portion “kalkunkøller”. Letsaltede, letrøgede og fint krydrede. De smagte rigtigt fint, og under middagen faldt snakken på, hvorfra på kalkunen, at de der køller sad..???

Lårene ? ,  foreslog en af gæsterne. Nej, sagde jeg, de er meget større og har en helt anden form!!! “Hmmm“…. sagde gæsten med et glimt i øjet, som den trætte husmoder (mig) IKKE fangede, ” Så må de jo være fra forbenene!!”

“JA”, sagde jeg jublende, “selvfølgeligt er de det”…….. Og der blev grinet lidt ( jeg opfattede det som et “selvfølgeligt grin”).

Aftenen gik videre, og gæsterne tog hjem. Vi gik i seng, og lige da jeg lagde hovedet på puden slog det mig:

     EN KALKUN HAR ALTSÅ IKKE FIRE BEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hvor dum kan man være ? 🙂

Og vennerne? Ja, dem har jeg aldrig fortalt det til, man skal jo ikke udstille sig selv, vel?? 😉

Skriv et svar

