En lille skrivefejl

Ja, man kan jo komme grueligt galt afsted, når man ikke rammer særligt hårdt på tasterne……..

Især når man informerer denne kvinde om,  at posten skal ramme mig på en adresse, og desværre misser et lille r, så man beder om,  at posten skal amme mig på min adresse 🙂

Kvinden syntes ikke, at hun ville bede posten om den slags tjenester. Hmpf!!!

Underligt, ikke???? 🙂

2 kommentarer (+add yours?)

  1. Pernille
    Mar 23, 2007 @ 17:27:44

    Undskyld Helle – men jeg kunne altså ikke lade være 🙂 Det er en af de sjoveste tastefejl, jeg længe har set….

    Svar

  2. Helle
    Mar 25, 2007 @ 05:08:35

    Tænkt, sådan et uanseligt lille R. At det kan gøre så stor en forskel.

    Tankevækkende.

    Svar

Skriv et svar

