Og i morgen

står den på rengøring. For der kommer gæster i morgen aften. Vores lille gudbarn, hendes mor og søskende ( og måske barnefaderen?) kommer til spisning sammen med fælles ven til os alle. Endvidere kommer ældstes bedsteven ned fra Nordjylland i weekenden, så han er der også weekenden over.

Alt i alt er det 12 personer til spisning lørdag aften. Og menuen? Tjaeh, jeg så lige at brugsen havde en hel oksefilet på tilbud, så mon ikke den indgår i menuen? Og hvordan, vil morgendagens humør vise.

Tiden er lidt afhængig af rengøring, om jeg har købt nok gaver til ældste, der har fødselsdag tirsdag, og hvad jeg gider. Men en ting er sikker! Desserten bliver is, da det er iselskere der kommer lørdag aften.

2 kommentarer (+add yours?)

  1. Pernille
    Mar 16, 2007 @ 17:52:47

    Lyder da slet ikke spor dårligt! Kommer du så også lige og laver mad til mig på onsdag?? 😉

    Svar

  2. helleq
    Mar 21, 2007 @ 19:11:03

    Jaaaaeh…det kunne jeg da godt, hvis ikke liiige.. 😉
    Og tillykke med i dag, jeg håber at du trods alt bliver mæt og tilfreds.

    Svar

Skriv et svar

