Hvad blev der af …#1 ??

Sommetider tænker jeg på, hvad der mon blev af forskellige ting. Hvorfor de ikke er mere, når jeg nu lige kunne bruge dem. Eller når de er gavnlige for mig i øjeblikket.

Og så spørger jeg mig selv, hvorfor de ikk er til mere.

 Og er der bare én i det danske land, der kan give mig er ordentligt svar på, hvorfor stænklapper ikke eksisterer som fast standard på biler mere??

Jeg tror endda, atdet  i “gamle dage” var et lovkrav at have stænklapper??

Og hvorfor dog tænke på det? Jo, når man ligger og suser ud af motorvejen med 130 km/t hver dag, og det i denne periode af året ofte er vådt på vejene, så kan det være et mareridt at køre bag en bil med fuld bagudblæsning af vand/snavs og rester af en fasan….!! Viskerne kører på højtryk og man overhaler i blinde, mens man passerer en lastbil med 100 dæk og anhænger. Skyen af beskidt vejvand er som en mur…men at ligge bag den er næsten værre….. Striberne af snavs taler deres tydelige sprog, når man står ud af bilen efter endt kørsel.

 Så hvor i alverden er stænklapperne blevet af??

Skriv et svar

