For god!!

Salgschef og sælger har været på branchespecifikt kursus, omhandlende de emner jeg arbejder med i hverdagen. Jeg så materialet lige før de skulle afsted, og sagde, “whauu….det lyder da godt, hvorfor er jeg ikke med?” Salgschefen svarede, at han havde foreslået min chef det, men at svaret havde været : ” Det er langt under Helles niveau”!!!!

Og så er det lige at jeg ikke ved om jeg skal føle mig smigret- da kurset faktisk er beregnet på “chefer, indkøbere, konsulenter mv.- af  min slags, eller om jeg skal stampe i gulvet og sige “Jeg VIL lære mere!!”

Måske der er noget bedre derude for en på “mit niveau?”

2 kommentarer (+add yours?)

  1. Charlotte (Sherry)
    mar 14, 2007 @ 13:18:26

    Absolut der er noget kursus til dit niveau, det jeg helt sikker på. Men det vil nok være for farligt for chefen at sende dig på sådan en omgang – han har vel sit job mægtigt kært? ;o)

    Svar

  2. helleq
    mar 14, 2007 @ 14:55:11

    Nej, sådan forholder det sig faktisk ikke helt, det med chefen.
    Det er jo meget officielt at han går af om små to år, og at jeg derefter tager helt over derfra. Eller rettere sagt, vælger om jeg vil ha’ en ny chef eller selv være det.

    Men det er en meget smal og kompleks branche – volantibel som min direktør siger….og derfor vanskelig. Og måske derfor ville AL teori- også den han mener jeg i forvejen kender – være gavnlig.

    Al min viden er jo fra ham plus selverhvervet…. så derfor kunne der jo teoretisk være huller.
    Men der kommer nok et eller andet en dag. Selv for én som mig ;o)

    Svar

Skriv et svar

