Jeg hedder Helle, og jeg er en løgner!

 Jeg har nemlig fortalt mellemsten,  at det var helt umuligt at få biletter til Metallicakoncerten,  og tildels er det ikke en løgn.

Jeg fik IKKE biletterne!! MEN jeg havde en god ven, der stor i kø ovre i Valby, og som skaffede fire biletter. En til ham selv, en til hans ven, en til hans gudbarn ( mellemsten) og en til bedstevennen Christian.

Lige nu er både Jeppe og Christian skuffede, men den 6. maj, hvor de skal konfirmeres, og de får hver en Metallicabillet i konfirmationsgave, er det nok i orden alligevel, formoder jeg.

Og at de ydermere kan køre derop og hjem igen med de voksne, det er så bare endnu en bonus.

Lækkert, ikke?

Skriv et svar

