Tilbage på pinden…

… er der en masse mindre ophobede ting, der skal ordnes. Men ikke store besværlige opgaver.

Jeg har ATTER måttet korrigere nøgletal, pga. fejl fra den afdeling, der skulle sende “absolut fejlfrie tal”. Nogle systemfejl i ugens løb, skal gennemgåes og ordnes. Et par fakturaer der skal checkes og godkendes. “Bare” beløb på få hundrede tusind denne gang 😉

Jeg er den eneste i firmaet, der må slette kontrakter helt ( af sikkerhedsgrunde), så der er der også en håndfuld der skal korrigeres/slettes. Kontrakter skal generelt checkes og ajourføres, så jeg er sikker på at de er okay inden den 1. marts.

Ellers er alt ved det gamle, men jeg kan mærke at energien er en anden efter sidste uges opladning, og det er skønt.

Min chef er syg af influenza, og det giver travlhed i “den anden ende”, da der stadig er ting der mangler inden jeg om 14 dage overtager hans job helt, mens han skal på ferie. Uuuuuhhhhh…  mange store tal igen, men spændende. Der er det millionbeløb, jeg skal tumle med. Men den tid den glæde, og nu er det på tide jeg knokler videre….

Er det ikke bare skønt at have et arbejde man kan lide???

Skriv et svar

