Isslag

har gjort at vi har måttet aflyse aftenens familiebesøg. Men vi gør det bare om om to uger i stedet for. Der er ingen grund til at de skal risikere liv og lemmer på at forsøge at komme ned til os, bare for at ses.

Og min bror kæmpede en kamp mod isen på ruden – som han måtte opgive – for hans gamle polo har ikke varme nok til at kunne tø ruderne op….

Jeg skal kæmpe senere, men min bil har varme i sidespejlene ( der plejer at være de værste, og er hurtig til at tø ruderne op, så jeg håber da at få bilen af-iset bilen,  så jeg kan hente mellemste, der er på besøg hos bedstevennen fra klassen – der blev 14 år i går, og som derfor havde indkaldt vores dreng til totalhygge med god mad, film og overnatning.

Skriv et svar

