Gourmetmad..

..bliver det ikke i dag. Jeg har beslutte mig for pølser og burgere a la lav selv.

For jeg har jo også ferie, og i morgen er det flere retter, der skal fremtrylles. Jeg har valgt at invitere min far og Hanne, min bror og nevø på thaimad i morgen aften. Dvs. de ved det ikke, men det får de altså!

Jeg har handlet så vi kan få en kokos-cremesuppe med kylling. Kylling i noget peanutbuttersauce ( uhm), en gang “boller i karry-af-art”, svinekød i sur-sød-sovs, og dertil basmatiris og nudler. Måske, hvis jeg når at finde dem, laver jeg også små ruller..har forresten dej liggende, så jeg selv kan lave dem.

Lyder det ikke dejligt med lidt varm thai-mad i en kold tid?

1 kommentar (+add yours?)

  1. Pernille
    feb 23, 2007 @ 19:16:43

    Åh jo – og opskrifterne ser man da også gerne!! 🙂

    Svar

Skriv et svar

